ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

منتظری با اشاره به تلاش دشمنان برای سلب اعتماد مردم از نظام گفت: دشمنان تلاش می کنند که توده مردم را به واسطه اقداماتی در رسانه‌های جدید نظیر پیام رسان ها نسبت به نظام بی اعتماد کنند؛ مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت سازماندهی فضای مجازی تاکیدات فراوانی دارند؛ ما شاهد هستیم که دشمنان از طریق این فضا دروغ و نیرنگ و مسایل ضداخلاقی و مسایل ضدامنیتی را پیش می برند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه از دولت مصرانه می خواهیم که در اجرای منویات مقام معظم رهبری نسبت به ساماندهی پیام رسان‌ها اهتمام داشته باشند، گفت: از یک سو باید به تقویت پیام رسان‌های داخلی پرداخت و از سویی دیگر باید به جامعه این اطمینان داده شود که به هیچ وجه هیچ مقام و دستگاهی حق ورود به عرصه زندگی خصوصی اشخاص را ندارد.
وی تصریح کرد: به عنوان دادستان کل و شما به عنوان دادستان‌های سراسر کشور این اطمینان را به مردم بدهید که هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ قانونی و هم با توجه به فتوای مقام معظم رهبری به هیچ وجه ورود به زندگی خصوصی اشخاص در شبکه های اجتماعی مجاز نیست و به مردم بگویید که چنین القائاتی از سوی دشمنان برای سلب اعتماد مردم طرح می گردد.
منتظری گفت: مردم هرجا دیدند از طریق پیام رسان‌های داخلی ورودی به حریم خصوصی آنها صورت گرفته است سریعا مراجعه کنند تا ببیند که قوه قضاییه در دفاع از حق آنها ورود پیدا می کند و متخلفان و مجرمان را به اشد مجازات می رساند.
به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور حجت الاسلام و المسلمین منتظری تاکید کرد: به موجب حکم شرع و فتوای مقام معظم رهبری و آیین نامه ابلاغ شده سرک کشیدن به حریم خصوصی اشخاص از طریق پیام رسان‌ها مجاز نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">