ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ارسال اولین نامه به آموزش و پرورش درباره مشکلات برنامه شاد در اسفند ماه/ اجبار و انحصاری کردن یک برنامه خطای راهبردی است
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری و اطلاعات گفت: اولین نامه وزارت ارتباطات به آموزش و پرورش درباره مشکلات برنامه شاد در مورخ ۱۲ اسفند سال ۹۸ ارسال شد، قاعدتا آنها هم ملاحظات خود را درباره ساخت این برنامه داشتند که شاید من آنها را نپسندم.
امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری و اطلاعات در گفتگو با خانه ملت، با اشاره به برخی انتقادات والدین دانش‌آموزان به مشکلات پیش آمده در اپلیکیشن شاد آموزش و پروش گفت: برنامه شاد به صورت کلی در اختیار آموزش و پرورش است اما ما از روز اول تمامی نظرات خود را درباره نقاط ضعف و قوت این اپلیکیشن در اختیار این وزارتخانه قرار دادیم.
وی ادامه داد: اولین نامه وزارت ارتباطات به آموزش و پرورش در مورخ 12 اسفند سال 98 ارسال شد، قاعدتا آنها هم ملاحظات خود را درباره ساخت این برنامه داشتند که شاید من آنها را نپسندم.
ناظمی تاکید کرد: اساسا اجبار و انحصاری کردن هر موضوعی خطای راهبردی است و تفاوتی ندارد، استفاده از یک برنامه مانند شاد یا هر موضوع دیگری باشد.
معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری و اطلاعات همچنین در واکنش به برخی خبرها درباره عدم توانایی والدین در خرید گوشی‌های هوشمند برای نصب برنامه شاد اظهار کرد: میزان دسترسی به بسیاری از ابزارهای هوشمند در ایران در سطح پایین قرار دارد و نیاز است، درآمد خانواده‌ها برای تامین این ابزار افزایش پیدا کند البته این مشکل تنها محدود به کشور ما نمی‌شود.
وی تصریح کرد: اپلیکیشن‌هایی که تنها برای یک سری از گوشی‌ها و سیستم‌های عامل طراحی شده باشند،کار را برای استفاده مردم بسیار سخت می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">