ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ترکش‌های اختلال امروز اینترنت به بورس

| شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

شاخص کل بورس امروز با افت ۲۲۱ واحدی به ارتفاع ۷۰۱ هزار و ۹۱۲ رسید و ارزش معاملات نیز در پایان معاملات ۳۶۰۰ میلیارد تومان بود.
به گزارش فردای اقتصاد در جریان معاملات امروز، در نیمه ابتدایی بازار شاخص کل هموزن در حال رشد و شاخص کل در حال افت بود اما از حدود ساعت ۱۰ صبح اینترنت با اختلال مواجه شد و طبق اعلام نت بلاکس شدت این اختلال باعث شد تا اینترنت به ۵۷ درصد سطح عادی کاهش یابد.

ریسک سیستماتیک اینترنت، اثر خود را بر شاخص کل هموزن و ارزش معاملات گذاشت به طوری که شاخص کل هموزن رشد خود را از دست داد و با افت ۲۲۱ واحدی به ارتفاع ۷۰۱ هزار و ۹۱۲ رسید و ارزش معاملات نیز در پایان معاملات ۳۶۰۰ میلیارد تومان بود.

نمادهای آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر)، تجلی توسعه معادن و فلزات (تجلی) و پتروشیمی زاگرس (زاگرس) بیشترین تاثیر منفی و نمادهای گروه انتخاب الکترونیک آرمان (انتخاب) و فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. در مجموع، ۶۲ درصد بازار قرمزپوش شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">