ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: حاجی میرزایی در دیدار اعضای این کمیسیون از تعهد وزارت ارتباطات برای هزینه کرد 500 میلیارد تومانی این وزارتخانه به منظور بهبود زیرساخت‌های نرم‌افزار شاد خبر داد.

احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در تشریح جزئیات نشست اعضای این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: در این نشست درباره مسائل استانی مرتبط با کمیسیون آموزش با حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش مباحثی را بحث و بررسی کردیم.

وی افزود:‌همسان‌سازی حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش با شاغلین این وزارتخانه و موضوع افزایش حقوق معلمان از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود. ضمن اینکه وزیر آموزش و پرورش در این نشست اعلام کرد که از مهر ۹۸ تا خرداد ۹۹ حدود ۲ میلیون تومان به حقوق معلمان افزوده شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: طبقه گفته حاجی میرزایی شروع تحصیلی سال جدید از ۱۵ مهرماه است و به همین دلیل قرار است دانش‌آموزان در سه حالت حضوری، نیمه‌حضوری و غیر حضوری به مدارس بروند.

فلاحی گفت: به دلیل مشکلات زیرساختی نرم‌افزار شاد و معضلاتی که برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها در این باره ایجاد شده انتقادی را به وزیر آموزش و پرورش کردیم که او اعلام کرد وزارت ارتباطات متعهد شده است ۵۰۰ میلیارد تومان برای بهبود زیرساخت‌های این نرم‌افزار هزینه کند تا مشکلات آنتن‌دهی و امکانات لازم برای بهره‌مندی بیشتر دانش‌آموزان از آموزش مجازی فراهم شود.

وی ادامه داد:‌ موضوع انتصابات سیاسی در وزارت آموزش و پرورش از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود که حاجی‌میرزایی در پاسخ اعلام کرد در طول مدیریتش در رأس این وزارتخانه حتی یک انتصاب سیاسی هم نداشته است. 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت:‌موضوع عدم پرداخت سهم دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان در این نشست مطرح شد که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد ظرف مدت ۹ ماهی که در این وزارتخانه حضور دارد دولت ۴۴۱ میلیارد تومان سهم خودش را  به این صندوق واریز کرده است.

فلاحی در پایان گفت: درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش با شاغلین هم صحبت شد و وزیر آموزش و پرورش قول داد تا موضوع  را از نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیری کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">