ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به جمع آوری پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی در مخازن شیشه ای گفت: این پسماندها با دو هدف حفظ محیط زیست و کسب درآمد برای نیازمندان در دست اجراست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین جعفری با اشاره به مخازن شیشه ای و شفاف جمع آوری پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی گفت: این طرح ابتدا به صورت پایلوت در یک ناحیه در منطقه ۲۰ شهر تهران به مرحله اجرا در آمد که با استقبال شهروندان روبرو شد. از دیگر خاصیت مخازن شیشه ای دیده شدن پسماندهاست تا مشارکت شهروندان را در این موضوع دوچندان کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این مخازن شیشه ای در مساجد استقرار پیدا کرده اند، افزود: با هماهنگی قبلی با ائمه جماعات مساجد و آموزش های لازم در این خصوص این طرح اجرا شد که بازخورد مثبتی را نیز دریافت کردیم. در این طرح نمازگزاران و افرادی که به مسجد مراجعه می کنند، پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی خود را با دوهدف حفظ محیط زیست و کسب درآمد برای افراد نیازمند، تحویل می دهند.

وی با اشاره به آموزش ها و همراهی مساجد در این رابطه گفت: با استفاده از ظرفیت دینی در این طرح استقبال خوبی صورت گرفت که این موضوع سبب شد، در فاز اول این طرح در سطح منطقه گسترش یابد. امیدواریم از این ظرفیت دینی و مشارکت شهروندی بتوانیم بهره بریم.

جعفری تاکید کرد: بعد از اجرای این پروژه در منطقه در صورتی که بازخورد مناسبی را دریافت کنیم، با کمک بخش خصوصی در کل شهر تهران این طرح عملیاتی خواهد شد که به دنبال اسپانسر در این رابطه هستیم.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی در تمامی غرف بازیافت مناطق ۲۲گانه با کمک بخش خصوصی در حال انجام است، خاطر نشان کرد: در نهایت این نوع پسماندها خریداری می شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">