ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی بابیان اینکه موضوع تعلیق فعالیت حسابرس ناشر داده گستر عصر نوین از فهرست حسابرسان معتمد سازمان بورس در دست بررسی است، نسبت به ناشرانی که استاندارد‌ها و دستور العمل جدید را زیر پا بگذارند هشدار داد.

وحید روشن قلب در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاری فارس پیرامون آخرین وضعیت ناشر «های وب» و لغو حسابرس این شرکت در فهرست حسابرسان معتمد سازمان بورس گفت: موضوع تعلیق عضویت حسابرس ناشر شرکت داده گستر عصر نوین از فهرست حسابرسان معتمدسازمان بورس در دست بررسی است و هنوز رای قطعی در این زمینه صادر نشده است.

وی در مورد زمان بازگشایی نماد معاملاتی «های وب» با توجه به اعلام وصول نظر جامعه حسابداران رسمی و همچنین موعد برگزاری مجمع سالیانه این شرکت عنوان کرد: این ناشر باید در اسرع وقت نسبت به انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی 95 خود در سامانه کدال اقدام  کند و در عین حال نسبت به رفع ابهام معاملات صورت گرفته با گروه پارس انلاین ارتباطات را شفاف نماید.

رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی در مورد میزان تعدیل سنواتی مورد انتظار در صورت‌های مالی سه سال اخیر «های وب» نیز سخن گفت و افزود: تعدیل‌های سنواتی سود باید از طریق ناشر سهام داده گستر عصر نوین و در صورت های مالی حسابرسی شده جدید اعمال نماید تا میزان با اهمیت بودن و انحراف از پیش بینی‌های قبلی مشخص شود.

روشن قلب با هشدار به ناشران برای رعایت استاندارد های حسابداری و حسابرسی و همچنین دستورالعمل‌های جدید افزود: چنانچه شرکتی مطابق با نظر حسابرس استانداردها را رعایت نکرده باشد، اقدام وی جرم تلقی شده و مطابق با قوانین تخلفات ناشران به آن رسیدگی خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">