ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سانسور تصاویر نامناسب در اینستاگرام آغاز شد

| شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

کاربران برنامه به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از این پس می توانند از خدمات جدیدی مانند سیستم تایید هویت دومرحله ای و سانسور عکس های آزاردهنده و دارای محتوای نامناسب بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مک ورلد، اینستاگرام از این پس عکس هایی را که به هر علت نامناسب تشخیص دهد مات و غیرشفاف می کند و پیام محتوای دارای حساسیت را بر روی آنها به اشتراک می گذارد تا کاربران در صورت تمایل بر روی این عکس ها کلیک کرده و محتوایشان را ببینند.

قرار است تنها عکس هایی در اینستاگرام مات شوند که توسط تعداد زیادی از کاربران به عنوان عکس های دارای محتوای نامناسب یا آزاردهنده علامت گذاری شوند. این سیاست جدید در مورد ویدئوهایی با محتوای نامناسب هم اعمال می شود و البته اگر عکس یا ویدئویی به وضوح سیاست های محتوایی اینستاگرام را نقض کند، از روی آن حذف خواهد شد.

از زمان اعمال این سیاست جدید برخی عکس های کاربران اینستاگرام به صورت مات نمایش داده می شود و کاربران باید برای مشاهده آنها یک بار بر رویشان با دست ضربه بزنند. اما تغییر مهم تر اعمال سیاست تایید هویت دومرحله ای به منظور برای ارتقای امنیت اینستاگرام است که جلوی دسترسی هکرها به حساب کاربری افراد را تنها با اطلاع از کلمه عبورشان می گیرد و درنظرگرفتن یک رمز جدید قابل دریافت از طریق گوشی را ممکن می کند.

  • ۹۶/۰۱/۰۵

اینستاگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">