ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با انتقاد از عدم اتصال آنلاین سامانه رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سامانه اداره ثبت اسناد گفت: به دلیل آنلاین نبودن سامانه رفاهی وزارت تعاون، یارانه بسیاری از افراد قطع شده است.
به گزارش خانه ملت، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه 29 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از عدم اتصال آنلاین سامانه رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سامانه اداره ثبت اسناد گفت: عده‌ای منزل یا خودرو به نامشان بوده، فروخته و آنها را منتقل کرده‌اند و به دلیل آنلاین نبودن سامانه رفاهی وزارت تعاون، این وزارتخانه نامه راهور و مدارک لازم را قبول نمی‌کند بنابراین یارانه آنها قطع شده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ادامه داد: به روز نبودن سامانه وزارت رفاه مشکل‌ساز شده و تعداد مراجعات به دفاتر نمایندگان افزایش پیدا کرده است، خیلی از اشخاص مستعد دریافت یارانه هستند اما به دلیل برخط نبودن سامانه رفاه با مشکل مواجه شده‌اند و نمی‌توانند یارانه قطع شده خود را مجدد متصل کنند.

وی افزود: وزارت تعاون بارها در این خصوص قول‌هایی داده اما متأسفانه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است لذا درخواست می‌شود که این وزارتخانه مشکلات موجود را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">