ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات اصلی‌ترین ستون مبارزه با فساد است، گفت: در حال حاضر اخذ عوارض در جاده چالوس در دستور کار قرار ندارد.

عباس آخوندی در مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی در تهران گفت: امیدوارم تمامی تلاش‌ها و دسترنج تمامی کسانی‌که در برگزاری نمایشگاه زحمات فراوانی را متحمل شدند، به ویژه کسانی‌که در این جلسه حضور ندارند و در راه‌ها، فرودگاه‌ها، خطوط ریلی، بنادر، مسکن، هواشناسی، ساخت بیمارستان‌ها و ساختمان‌های عمومی برای خدمت رسانی به مردم در تلاش مضاعف هستند به رفاه مردم ختم شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: امیدوارم بتوانیم با ارتباط متقابل و سازنده با شهروندان امکان دسترسی آزاد همگان را به اطلاعات ایجاد کنیم، چون دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات اصلی‌ترین ستون مبارزه با فساد، افزایش ایمنی و رضایتمندی محسوب می‌شود و دولت می‌تواند با آن مشارکت مردمی را خود همراه کند.

وی با بیان اینکه اگرچه در تنگنای مالی هستیم اما نکته مهم این است که به رغم منابع محدود با تخصیص‌های به جا و کارآمد بتوانیم میزان رضایتمندی در شهروندان را ایجاد کنیم و به حداکثر کارآیی برسیم، ادامه داد: هنوز برای حق دسترسی همگان به اطلاعات آزاد در ابتدای راه هستیم.

به گزارش مهر آخوندی با اشاره به اینکه همه مصمم هستیم تا بتوانیم اصل دسترسی آزاد همگان به اطلاعات را فراهم کنیم، گفت: با هم برای آبادانی ایران گام برداریم. اگرچه در این راه پرفراز و نشیب هنوز در ابتدای راه هستیم.

در همین حال، وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات می‌تواند علاوه بر اینکه جلوی فساد را بگیرد، در جهت علاقمندی مردم برای فعالیت در حوزه های مختلف نیز موثر باشد، همچنین این موضوع می‌تواند مشارکت بسیار خوب مردم را نیز به دنبال داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: یکی از نکات مهم دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات، افزایش نرخ بهره‌وری و کارآیی است و اگر مردم ایران بتوانند بر تمامی فعالیت‌های ما نظارت داشته باشند، در آن صورت است که می‌توانیم ادعا کنیم میزان بهره‌وری و کارآیی خدمات برای مردم افزایش داشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">