ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فرمانده انتظامی قلعه گنج گفت: عامل کلاهبرداری از طریق سایت دیوار شناسایی و ۳ میلیارد ریال وجوه کلاهبرداری شده از او کشف شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران سرهنگ محمدرضا بیلری گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا قلعه گنج و ارائه شکوائیه‌ای مبنی بر کلاهبرداری از او از طریق سایت دیوار، در بررسی‌های اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شهروند مالباخته در سایتی اقدام به خرید یک دستگاه خودرو کرده که پس از واریز وجه، متوجه کلاهبرداری شده است.

وی تصریح کرد: بدین منظور کارشناسان پلیس فتا با انجام بررسی‌های تخصصی در مسیر احقاق حق این شهروند اقدام کردند و فرد کلاهبردار با پیگیری‌های دقیق پلیس شناسایی و با اقدام به موقع ماموران مبلغ ۳ میلیارد ریال به حساب این شهروند عودت و پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

فرمانده انتظامی قلعه گنج با تاکید بر اخذ اطمینان کامل از طرف معامله و صحت اموال مورد معامله در خرید‌های اینترنتی و تبلیغات فضای مجازی به مجرمان سایبری نیز هشدار داد و گفت: هر شخصی که بخواهد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از اعتماد شهروندان سوءاستفاده کند با پیگیری‌های تخصصی پلیس شناسایی و دستگیر خواهد شد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">