ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حذف مجدد میلیون‌ها کاربر از توئیتر

| يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

توئیتر که به شدت برای حذف کاربران قلابی از این شبکه اجتماعی تحت فشار است، در روزهای گذشته مجددا میلیون ها حساب کاربری را حذف کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، توئیتر یک بار در ماه جولای نیز با بررسی حساب های کاربری مشکوک در این شبکه اجتماعی صدها هزار حساب کاربری را پاک کرد که این امر موجب کاهش قابل توجه فالوئرهای برخی اشخاص مشهور شد.

این امر به اعتراض برخی از این کاربران هم انجامید و از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا مدتی قبل رویداد مذکور را توطئه توئیتر بر علیه خود قلمداد کرد.

توئیتر این بار بدون اطلاع رسانی قبلی برای حذف شناسه های کاربری قلابی اقدام کرد. به دنبال این اقدام یکی از چهره های مشهور دنیای موسیقی در آمریکا ۸۶۱ هزار فالوئر خود را از دست داد. همچنین ۲.۴ میلیون نفر از فالوئرهای خود توئیتر هم به خاطر همین اقدام از دست رفتند.

به نظر می رسد برخی شخصیت های مشهور نیز که با خرید فالوئرهای قلابی به دنبال محبوب نشان دادن خودشان هستند از اقدامات این چنینی توئیتر متضرر شوند و از سوی دیگر میزان حامیان و علاقمندان واقعی آنها در دنیای مجازی مشخص شود.

  • ۹۷/۰۸/۲۰

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">