ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فن‌آوری گمرک دیجیتال ایرانی برای رؤسای گمرکات 9 کشور و معاون سازمان جهانی گمرک به نمایش درآمد.
به گزارش میزان، گمرک دیجیتال در ایران به همت دانش‌پژوهان داخلی طراحی و پیاده‌سازی شده است و نمایشگاه دایمی گمرک دیجیتال و پنجره واحد تجاری در مهرآباد بر پا شده که این نمایشگاه میزبان رؤسای گمرکات کشورهای عضو اکو و معاون سازمان جهانی گمرک در حاشیه اجلاس رؤسای گمرکات عضو اکو بود.
 موجیکا معاون سازمان جهانی گمرک در بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه سال 2016 به نام گمرک دیجیتال توسط سازمان جهانی گمرک راه‌اندازی شده فن‌آوری گمرک دیجیتال در ایران را در سطح عالی توصیف کرد و اعلام کرد: برای من جالب بود که جوانان ایرانی توانسته‌اند گمرک دیجیتال را در ایران با کارکردها و توانمندی‌های بسیار خوب راه‌اندازی کنند.
 همچنین فرآیند هوشمندسازی امور گمرکی برای رؤسای گمرکات کشورهای عضو اکو به نمایش درآمد که برخی از آنها از انتقال این فن‌آوری به کشورشان استقبال کردند.
 بنابراین گزارش، گمرک ایران با کمک دانش‌پژوهان داخلی کلیه فرآیندهای گمرکی را الکترونیکی نموده که این اقدام علاوه بر تسهیل تجارت امکان نظارت هوشمند بر تشریفات گمرکی را فراهم و به طور میانگین درآمدهای گمرکی در 3سال گذشته 65 درصد افزایش یافته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">