ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از نرخ تاکسی‌های اینترنتی تاکید کرد: هیچ جایی بجز شورای شهر تهران حق نرخ‌گذاری درخصوص تاکسی‌های اینترنتی را ندارد و اینکه این موارد از سوی اتحادیه و صنف آنها پیگیری شود درست نیست.
به گزارش تسنیم، مهدی چمران در آغاز یکصد و پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران، با انتقاد از نرخ‌های تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: نرخ کرایه‌های تاکسی باید توسط شورای شهر تهران مصوب شود و اینکه هر صنفی و اتحادیه‌ای در این باره وارد شود درست نیست.

وی با تاکید مجدد بر اینکه نرخ کرایه تاکسی باید توسط شورا تعیین شود، تصریح کرد: باید درخصوص شرایط نامناسب دریافت کرایه‌های تاکسی فکری شود و شورا باید در این موضوع دخالت کند و تاکسی‌های اینترنتی بر اساس مصوبه شورا عمل کنند و اینگونه نباشد که هر اتحادیه و صنفی نظر خود را اعلام کند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی گفت: بخش‌های دیگری برای تاکسی‌های اینترنتی نرخ گذاری می‌کنند که باید فکری در این خصوص شود و به وزارت کشور اعلام شود که شورا اعمال نظر داشته باشد؛ چراکه قطعاً به سود مردم خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">